TiaDa KaTa SeiNdaH BaHAsA...SelamAt DaTanG ke PenaMaNja.BloGsPot.CoM

Khamis, 15 Mac 2012

BILA TAK PUAS HATI BUAT KECOH

Views
Itu sahaja yang pembangkang tahu buat. Bila tak puas hati mengenai sesuatu perkara, yang boleh di buat adalah buat kecoh. Terbaru adalah apabila isu mengenai kenyataan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung pendirian beliau yang menyokong usaha melindungi Israel telah menimbulkan kekecohan di Sidang Dewan Rakyat semalam.
Apabila Datuk Anifah Aman, Menteri Luar membacakan kenyataan Anwar berhubung perkara yang disiarkan dalam The Wall Street Journal, Januari lalu. Suasana kecoh berlaku apabila Nurul izzah Anwar (PKR-Lembah Pantai) bangun membantah tindakan Anifah yang disifatkannya tidak berasas. Bangun menyokong Nurul Izzah adalah Khalid Samad (Pas-Shah Alam), Azmin Ali (PKR-Gombak), Ahmad Kasim (PKR-Kuala Kedah) dan Yusmadi Yusuf (PKR-Balik Pulau). Nurul Izzah juga meminta Anifah dirujuk ke Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen jika enggan menarik balik kenyataan itu.
P/S: Kalau di pihak yang benar, saman sahajalah . Ini tidak cuba mengelirukan rakyat dengan kaedah politik murahan dan kekecohan!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua Komen Amat Dihargai. Terima Kasih