TiaDa KaTa SeiNdaH BaHAsA...SelamAt DaTanG ke PenaMaNja.BloGsPot.CoM

Selasa, 10 Januari 2012

ISTILAH TAK SENONOH PADA NIK AZIZ

Views

'Tiada parti yang akan berdiam diri jika ahlinya bertindak TIDAK SENONOH' Nik Abdul Aziz Nik Mat.
Inilah rupanya alasan dan dalil yang sesuai untuk memecat Datuk Dr. Hassan Ali. Rupanya takrif TAK SENONOH Hassan Ali di mata Nik Aziz Nik Mat bukannya berkelakuan khalwat, liwat mahupun zina atau tak senonoh dari segi menyokong seksualiti merdeka atau pemimpin yang meliwat dan berzina. Tetapi rupanya takrif TAK SENONOH pada hemat Nik Aziz adalah apabila pemimpin (Dr. Hassan Ali) tersebut bertegas mengenai mempertahankan kepentingan orang Melayu, Umat Islam dan Institusi Raja-raja menghalang penjualan arak di kedai serbaneka 24 jam di Selangor, menentang gejala murtad dengan menghadiri Himpunan Sejuta Umat, mempersoalkan konsep negara kebajikan oleh Pas dan menentang Perhimpunan Bebaskan Anwar 901.
P/S: Biarlah TAK SENONOH dimata Nik Aziz asalkan TAK SENONOH di mata Allah. Hairan juga kelakuan TAK SENONOH Anwar Ibrahim tidak pula dilihat TAK SENONOH dimata Nik Aziz..Dunia..Dunia..!!!
Dan tidak (dinamakan) kehidupan dunia melainkan permainan yang sia-sia dan hiburan yang melalaikan: dan Demi Sesungguhnya negeri akhirat itu lebih baik bagi orang-orang yang bertakwa. Oleh itu, tidakkah kamu mahu berfikir?” (Al-An’am: 32)
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua Komen Amat Dihargai. Terima Kasih