TiaDa KaTa SeiNdaH BaHAsA...SelamAt DaTanG ke PenaMaNja.BloGsPot.CoM

Khamis, 22 Disember 2011

TAHNIAH PELAJAR CEMERLANG PMR 2011

Views

Tahniah kepada semua pelajar yang telah berjaya memperolehi keputusan cemerlang dalam Penilaian Menengah Rendah (PMR) 2011 yang keputusannya diumumkan hari ini.
Seramai 34,271 pelajar mendapat gred A dalam semua mata pelajaran dalam peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) 2011, berbanding 30,863 pelajar pada 2010, kata Ketua Pengarah Pelajaran Datuk Seri Abd Ghafar Mahmud.Peningkatan pelajar yang mendapat gred A dalam semua mata pelajaran meningkat kepada 0.75 peratus  (Sumber: Bernama)
P/S : Tahniah diucapkan kepada anak saudara, NurSyafica Nadia bt Johari (www.bintujohari.blogspot.com) diatas keputusan cemerlang 8A dalam PMR yang diumumkan hari ini. Tahniah kepada Kementerian Pelajaran Malaysia (KPN) yang berjaya melahirkan ramai pelajar cemerlang saban tahun. Keputusan cemerlang ini menunjukkan bahawa peningkatan kuantiti dan kualiti dalam pembelajaran dan pendidikan yang diberikan oleh KPN dalam melahirkan generasi/insan yang cemerlang dan terbilang. Semoga kecemerlangan yang diperolehi mencakupi semua aspek bukan sahaja intelektual tetapi yang paling penting emosi dan spiritual.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua Komen Amat Dihargai. Terima Kasih