TiaDa KaTa SeiNdaH BaHAsA...SelamAt DaTanG ke PenaMaNja.BloGsPot.CoM

Jumaat, 23 Disember 2011

LELAKI MELAYU HOMOSEKSUAL

Views
Semakin ramai golongan muda lelaki melayu dikesan menjadi pengamal homoseksual sekalipun mengetahui perkara ini ditegah agama dan mendedahkan mereka kepada jangkitan virus HIV. Presiden Majlis AIDS Malaysia Tan Sri Mohd Zaman Khan berkata, penularan seks luar tabii semakin serius dan tidak tertumpu kepada negeri-negeri di Pantai Barat sahaja tetapi berlaku di negeri-negeri lain termasuk Kelantan. Jika dahulu pengamalnya melakukannya secara sembunyi tetapi kini mereka semakin berani menonjolkan diri sehingga menubuhkan kelab-kelab gay (Utusan Malaysia: 23 Dis 2011)
Terbaru seorang pelajar Melayu Islam yang bernama Ariff Alfian Rosli, seorang pelajar dalam bidang perubatan dan mendapat tajaan daripada Petronas berkahwin dengan seorang lelaki gay daripada Dublin yang bernama Jonathan dan gambar perkahwinan tersebut tersebar secara meluas di kebanyakan laman web setelah dimuat turun oleh pengendali laman web tersebut yang bertanggungjawab menjadi pengelola pengambaran majlis perkahwinan Homoseksual (bigayweddingproject.com).
Pergaulan dan pengaruh rakan serta sokongan padu dari kelab gay menjadi punca utama budaya songsang ini merebak dan menyebabkan golongan ini semakin berani mengamalkan cara hidup sedemikian.Penularan gaya hidup songsang itu dipercayaai kesan daripada tindakan pihak/kumpulan tertentu atas nama NGO yang mendapat restu salah seorang pemimpin politik untuk memperjuangkan amalan berkenaan atas nama hak asasi dan kebebasan.
P/S: Ariff Alfian Rosli hanya secebis kisah seorang rakyat marhain, yang telibat dengan budaya hidup songsang, ini belum lagi di teropong PEMIMPIN yang sememangnya sudah lama mengamalkan gaya hidup songsang atau lebih kasar lagi bunyinya 'DUA ALAM' kerana bukan setakat lelaki sahaja yang disukainya malah perempuan juga tidak terlepas daripadanya walaupun sudah berkeluarga dan mempunyai anak. Malangnya disebabkan IMEJ yang dibawa mampu MENIPU puak-puak yang terlalu menTAATinya!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua Komen Amat Dihargai. Terima Kasih