TiaDa KaTa SeiNdaH BaHAsA...SelamAt DaTanG ke PenaMaNja.BloGsPot.CoM

Rabu, 28 Disember 2011

ANUAR IBRAHIM: IMAM MAHDI ATAU DAJJAL

Views
Jika sebelum ini NIK AZIZ diangkat sebagai NABI, terbaru ANUAR IBRAHIM pula diangkat sebagai IMAM MAHDI. Dalam satu ceramah oleh USTAZ DR. BADROL AMIN, bekas pensyarah dan juga penceramah motivasi mengangkat martabat Anuar Ibrahim sebagai Imam Mahdi yang akan datang dari sebelah Timur dan akan memimpin umat Islam untuk memerangi Dajjal dan membebaskan Al-Aqsa daripada tangan zionis-yahudi.
Persoalannya layakkah Anuar Ibrahim disamakan dengan Imam Mahdi. Selain disabitkan KESALAHAN JENAYAH SEKSUAL beliau juga merupakan pemimpin negara yang KHIANAT. Ketika kepimpinan beliau sebagai Timbalan Perdana Menteri, beliau sanggup menjual rahsia kerajaan kepada negara luar. Malah beliau juga BERSAHABAT BAIK dengan pemimpin YAHUDI dan bersikap LIDAH BERCABANG  dalam memperjuangkan Islam dan berusaha keras memperjuangkan KEBEBASAN atas nama hak asasi manusia sehingga melampaui batas kebebasan yang dibenarkan oleh agama Islam. Selain PENGECUT dan PENAKUT untuk bersumpah laknat diatas tuduhan yang dilemparkan, beliau melindungi diri atas nama FITNAH.
Sedangkan jika diperhatikan trademark parti beliau menunjukkan MATA SEBELAH dan beliau sering menagih simpati orang ramai melalui insiden MATA LEBAM.  Beliau juga amat rapat dengan pemimpin YAHUDI dan sebahagian besar dana perbelanjaan karier politik beliau di biayai oleh YAHUDI. Beliau jugalah yang memperkenalkan reforMASI atau DEMON CRAZY dikalangan PELAJAR / NGO dan PARTI POLITIK yang taksub kepada beliau. Beliau turut mendidik PAS untuk membenarkan para AHLI POLITIK BUKAN ISLAM untuk memperdagangkan AYAT AL-QURAN  yang sebutannya entah betul entah tidak. KEPIMPINAN PAS juga telah diisi dengan penyokong puak beliau yang dikenali sebagai ERDAGON dan kepimpinan ULAMA dipinggirkan. Beliau juga sangat berubah-rubah pandangan dalam aspek FUNDAMENTAL ISLAM seperti 'chamaleon' yang sering berubah warna kulitnya.
Dan hari ini ULAMA SEKULAR hasil didikan beliau telah pun mengangkat beliau sebagai IMAM MAHDI sedangkan perlakuan sebenar beliau setaraf DAJJAL (maaf kasar bahasa). Kerana sememangnya pada AKHIR ZAMAN telah dijanjikan oleh Allah S.W.T akan TURUNNYA AL-MASIH DAJJAL membawa khabar yang PALSU dan membawa FITNAH AKHIR ZAMAN. Dimana FITNAH itu mampu menjadikan yang PALSU ITU BENAR dan yang BENAR ITU PALSU.
P/S: Sama-samalah kita bermohon kepada Allah agar kita dilindungi daripada FITNAH AL-MASIH DAJJAL
"Ya Allah, LINDUNGILAH KAMI daripada FITNAH AKHIR ZAMAN yang begitu hebat sehinggalah yang  BENAR DI KATAKAN SALAH dan YANG SALAH DIANGGAP BENAR hanya kerana KETAKSUBAN yang MENYESATKAN"
Sebagaimana sabda nabi Muhammad S.A.W "Wahai manusia, sesungguhnya tidak ada fitnah yang lebih besar di muka bumi ini sejak penciptaan Nabi Adam yang melebihi Fitnah Dajjal dan bahawasanya tidak ada satu nabi pun yang diutus oleh Allah tidak mengingatkan umatnya tentang Fitnah Dajjal, sedangkan Aku Nabi yang paling akhir dan kamu adalah Ummat yang paling akhir. Ingatlah tidak dapat diragukan lagi Dajjal itu pasti akan datang di kalangan kamu (Hadis Riwayat Ibnu Majah dan Ibnu Khuzaimah)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua Komen Amat Dihargai. Terima Kasih