TiaDa KaTa SeiNdaH BaHAsA...SelamAt DaTanG ke PenaMaNja.BloGsPot.CoM

Isnin, 7 Mei 2012

AGENDA YAHUDI MENERUSI KAHWIN CAMPUR

Views
Nampak gayanya agenda Yahudi untuk memesongkan umat Islam daripada ajaran Islam yang sebenar telah dipanjangkan melalui kaedah kahwin campur. Terbaru buku mengenai 'Kahwin Campur' oleh syarikat Penerbitan Middle Estearn Study Group sebuah badan di bawah naungan Institut Kajian Dasar (IKD) yang mana Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan Ahli Pemegang Amanahnya. Penerbitan buku itu turut ditaja oleh Yayasan Konrad Adeneur iaitu badan kebajikan Parti Demokrat Kristian Jerman yang merupakan 'missionari kristian dan juga 'think-tank kepada kegiatan politik serta menyokong penuh pergerakan 'Arab Spring' di Tunisia dan Mesir.
Agenda utama buku ini adalah untuk membenarkan wanita Islam mengahwini lelaki kafir atas alasan Islam merupakan satu konsep menyerah diri kepada Tuhan tanpa mengira kaum. Menurut konsep tersebut wanita Islam boleh berkahwin dengan mana-mana lelaki bukan Islam sama ada yang beragama Hindu, Buddha, Kristian dan lain-lain agama selain Islam sendiri. Dan kini khabarnya buku itu diedar secara percuma untuk edaran semasa.
P/S: Begitulah gigihnya pihak Yahudi ingin merosakkan kehormatan agama Islam, jika sebelum ini sasaran utama adalah golongan fakir miskin, kini sasaran ditujukan pula kepada golongan wanita. Semuanya adalah dari kalangan kaum yang lemah. Dan tidak mustahil selepas ini pihak yahudi akan mempromosikan pula 'Keindahan Perkahwinan Sejenis'. Jika tidak dibendung rosak umat Islam dibuatnya. Dan yang pasti semua ini akan disasarkan atas nama KEBEBASAN dan HAK ASASI MANUSIA.
Dan yang paling menghairankan, dibelakang semua ini pasti wujud nama Anwar Ibrahim. Jika bukan sebagai peneraju utama, sekadar ahli pemegang amanah sudah mencukupi dalam mencorakkan permainan dalam membawa fahaman pluralisme dan liberalisme ke negara ini!!! Apakah mungkin Kamal Atarthuk versi Anwar Ibrahim akan muncul di Asia Tenggara jika Rakyat Malaysia silap membuat percaturan pada PRU ke 13 nanti???
Sumber:
Utusan Malaysia : 6/5/2012

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua Komen Amat Dihargai. Terima Kasih