TiaDa KaTa SeiNdaH BaHAsA...SelamAt DaTanG ke PenaMaNja.BloGsPot.CoM

Isnin, 5 Mac 2012

RIBUT DI KEDAH, PAS TUBUH JAWATANKUASA PEMANDU

Views
Kuat-tak kuat penangan ribut di Kedah, Jawatankuasa Pas Pusat akan menubuhkan unit PEMANDU bertujuan untuk memantau pentadbiran negeri-negeri di bawah pimpinan Pas dan juga negeri dimana Pas juga turut terlibat dalam pentadbiran (Harakah Daily 5/2/2012).
Walaupun isu kemelut ribut dalam cawan di Kedah dikatakan selesai tetapi rupanya ia  memberi impak yang amat besar kepada pimpinan Pas yang baru setahun jagung memerintah.
Khabarnya jika bukan pilihanraya yang semakin hampir sudah pasti ada yang terkorban dalam ribut yang berlaku di negeri jelapang padi ini. Kerana hendak memenangkan pilihanraya ini mungkin terpaksa mewujudkan situasi menang-menang diantara pihak Datuk Seri Azizan Abdul Razak dengan pihak  Datuk Ir Phahrolrazi Zawawi dan Dr Ismail Salleh. Nampak gayanya Ust. Azizan mungkin tersenyum panjang kes ini memihak kepada beliau.
P/S: Ini baru ribut dalam cawan peringkat Pas Negeri Kedah. Cuba bayangkan bagaimana gamaknya Ribut Dalam Cawan pada Pakatan Rakyat (PAS-PKR-DAP) jika sekiranya berjaya membentuk kerajaan? Agak-agak siapa yang akan TERKORBAN-BERKORBAN atau DIKORBANKAN??!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua Komen Amat Dihargai. Terima Kasih