TiaDa KaTa SeiNdaH BaHAsA...SelamAt DaTanG ke PenaMaNja.BloGsPot.CoM

Jumaat, 2 Mac 2012

RIBUT DALAM CAWAN DI KEDAH RIBUTKAN HATI PENYOKONG PAS

Views
Rupanya ribut dalam cawan di Kedah bukan sekadar ribut yang bermain di sekitar dalaman cawan sahaja tetapi anginnya terasa sampai ke permukaan. Dan angin yang berpusar di kedalaman cawan nampaknya sukar di bendung sehingga rasanya mampu membahang para pengikut yang menciumnya. Luahan dan kegelisahan para penyokong Pas di Kedah juga tidak mampu di pujuk lagi apabila ada yang meluahkan rasa takut jika kerajaan Pakatan Rakyat Kedah boleh tumbang sepertimana yang berlaku di Perak genap tiga tahun lalu seperti yang direncanakan oleh Ahmad Lutfi Othman dalam Harakah Daily 2/3/2012 ( http://bm.harakahdaily.net/index.php/columnist/editor-harakah/8491-bahaya-ribut-dalam-cawan ).
Dan penulis juga turut mengakui, isu-isu di Kedah dan Selangor meletakkan Pas pada kedudukan yang agak goyah di negeri-negeri berkenaan.
P/S: Apa maknanya tu!!!!..Adakah Pakatan Rakyat di Kedah sudah menghampiri penghujung jalan!! Tidak disangka rupanya ribut di dalam cawan mampu jua membuat cawan itu retak, mungkin bukan sekadar retak yang biasa tetapi mungkin retak menunggu pecah. Jika retak menunggu pecah itu bukan RIBUT namanya tetapi PUTING BELIUNG!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua Komen Amat Dihargai. Terima Kasih