TiaDa KaTa SeiNdaH BaHAsA...SelamAt DaTanG ke PenaMaNja.BloGsPot.CoM

Isnin, 19 Mac 2012

PAS SEMAKIN TERDESAK : KELIRUKAN PEMIKIRAN UMAT ISLAM BAHAWA YAHUDI ITU BAIK

Views
INILAH KEBAIKAN YAHUDI KEPADA RAKYAT PALESTIN
Yahudi itu baik boleh di buat rakan berniaga. Yang tidak baiknya Zionis kerana membunuh umat Islam Palestin.Nampak sangat Pas semakin terdesak untuk membela sahabat baik mereka Anwar Ibrahim sehingga dihalalkan sahaja perbuatan yahudi, tetapi menuding jari menyalahkan zionis. Sedangkan umum kebanyakan tahu Yahudi dan Zionis umpama badan dan nyawa, tidak mungkin dipisahkan.
Di dalam Al-Quran: Surat Al-Maaidah ayat 82 yang berbunyi :
Sesungguhnya kamu dapati orang-orang yang paling keras permusuhannya terhadap orang-orang yang beriman ialah orang-orang Yahudi dan orang-orang musyrik. Dan sesungguhnya kamu dapati yang paling dekat persahabatannya dengan orang-orang yang beriman ialah orang-orang yang berkata: ’Sesungguhnya kami ini orang Nasrani’. Yang demikian itu disebabkan karena di antara mereka itu (orang-orang Nasrani) terdapat para pendeta dan rahib, (juga karena mereka sesungguhnya mereka tidak menyombongkan diri.”
Sekiranya di dalam Al-Quran sendiri sudah menjelaskan mengenai permusuhan antara Yahudi dan umat Islam, dan buktinya terjelas di depan mata mengenai tindak tanduk Yahudi terhadap rakyat Palestin, PAS kelihatannya sudah 'gelong' orang utara cakap dalam perjuangan kepada Islam. Jika Presiden pun sudah 'gelong' apa yang boleh diharap sangat kepada kepimpinan di bawahan ini!! Jika di kata Parti Ajaran Sesat, sudah pasti berasap telinga, tetapi siapa yang mengajak kepada kesesatan dan menyesatkan minda dan pemikiran jika bukan P.A.S. Dan siapakah yang mencetus kepada kesesatan jika bukan A.I.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua Komen Amat Dihargai. Terima Kasih