TiaDa KaTa SeiNdaH BaHAsA...SelamAt DaTanG ke PenaMaNja.BloGsPot.CoM

Isnin, 30 Januari 2012

PIMPIN SAMPAI MATI

Views

Mursyidul Am Pas anggap pemimpin politik berbeza dengan penjawat awam lain kerana boleh pimpin parti sampai mati
"Saya tidak bersetuju keputusan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang mahu berundur daripada bertanding pada PRU ke 13" Nik Aziz Nik Mat
Itulah pemimpin apabila gila kuasa sehingga mahu menongkat dunia. Jika dulu dikatakannya kepada Tun Mahathir sebagai gila kuasa dan tidak mahu melepaskan jawatan. Sekarang kita boleh lihat hati budi pemimpin yang bernama Nik Aziz Nik Mat yang melihat jawatan di dalam parti tiada talian hayat dan boleh dipimpin sehingga mati. Jika beliaulah Perdana Menteri Malaysia sudah pasti Malaysia sudah mempunyai Muammar Gaddafi Malaysia yang hanya kematian sahaja boleh menarik beliau turun dari tahta kepimpinan.
P/S: Hanya manusia yang tamakkan kuasa sahaja yang akan berebut kuasa, atau mungkin Hadi Awang sudah tersedar bahawa perjuangan Pas yang selama ini diperjuangkan sudah pun melencong jauh, jika tidak masakan pula beliau hanya menginginkan satu kerusi sahaja untuk beliau pimpin jika di calonkan semula atau Hadi Awang sudah mulai penat untuk menangkis segala permasalahan yang ditimbulkan Anwar Ibrahim dan kepimpinan Erdogan di dalam Pas yang seperti DURI DALAM DAGING!!!!!
Hendak dibuang sakit, tidak dibuang bernanah!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua Komen Amat Dihargai. Terima Kasih