TiaDa KaTa SeiNdaH BaHAsA...SelamAt DaTanG ke PenaMaNja.BloGsPot.CoM

Rabu, 7 September 2011

SIKAP HIPOKRIT PAS

Views
Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Khairy Jamaluddin (gambar), tetap akan mencabar dan mendesak Mohamad Sabu, Timbalan Presiden PAS untuk berdebat walaupun cabaran tersebut ditolak oleh Mohamad Sabu.


Dalam hal ini 'kebaculan' Mohamad atau Mat Sabu membuktikan pemimpin PAS itu hanya gemar 'mengacah' tanpa menunjukkan keikhlasan terhadap apa jua perkara terutama yang melibatkan kepentingan agama, bangsa dan negara. Kerajaan PAS Kelantan melalui email kepada Khairy Jamaluddin memaklumkan debat antara beliau dan Mat Sabu dibatalkan kerana Timbalan Presiden Pas itu enggan berdebat dengannya.
.
Menurut Khairy, PAS sebenarnya telah panik setelah cabaran parti tersebut terhadap saya disahut dengan hati yang terbuka. Tanggapan PAS yang UMNO hanya akan berdiam diri telah tersasar jauh. Jadi, bagi menutup malu hari ini Mat Sabu bertindak mencabar pula Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk berdebat dengannya atas alasan Timbalan Presiden UMNO itu terlalu kerap mengkritiknya berbanding Khairy setelah isu tersebut didedahkan pada 26 Ogos lalu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua Komen Amat Dihargai. Terima Kasih